Obchodní podmínky

1. OBJEDNÁVKA

Podmínkou vzniku kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je odeslání objednávky z eshopu CLIA s.r.o.
Elektronická objednávka je považována za návrh kupní smlouvy a pro její úplnou platnost je nutné potvrzení objednávky - odesílá se na e-mail kupujícího.

2. CENA A PLATBY

Pro kupujícího je platná cena v e-shopu v okamžiku odeslání objednávky.
Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny za zboží v případě, že dojde k výrazné změně kurzu vůči zahraniční měně.
Kupní cenu lze považovat za zaplacenou až v okamžiku, kdy je v plné výši připsána na bankovní účet prodávajícího nebo je uhrazena v plné výši v hotovosti prodávajícímu nebo pracovníkovi přepravní služby.
Kupující obdrží současně se zbožím také řádný daňový doklad.
Kupující přebírá zboží až v okamžiku, kdy je uhrazena jeho cena v plné výši, pokud nebylo dohodnuto jinak.
K ceně zboží bude připočítána cena za dopravu.

3. STORNO

3.1. Storno objednávky ze strany kupujícího:

Kupující má právo udělat storno objednávky bez udání zjevného důvodu před telefonickým nebo e-mailovým potvrzením objednávky.
Po závazném potvrzení má kupující právo odstoupit od objednávky v případě, že prodávající nesplní některou z podmínek související s dodáním objednaného zboží.
Prodávající může uplatnit náhradu škody, které vzniklo při stornování objednávky a to především vynaložením nákladů na dopravu a další poplatky související s objednáním zboží.

3.2. Storno objednávky ze strany prodávajícího:

Zboží se již nevyrábí nebo došlo k výraznému zvýšení ceny zboží.
Prodávající neprodleně kontaktuje kupujícího, aby ho informoval o vzniklé situaci.
Pokud je možná náhrada zboží podobného charakteru a ceny a dojde ke vzájemné dohodě, prodávající se snaží dodat toto zboží v původně dohodnutém termínu a ceně
Pokud již zaplatil kupující za zboží a prodejce mu z výše uvedených důvodů není schopen dodat, dojde ze strany prodávajícího ke vrácení celé částky na účet nebo adresu, kterou určí kupující a to co nejdříve.

4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží je možné vrátit v zákonné lhůtě 14 dní a to pouze pokud je zboží v původním obalu a nepoškozené, nepoužité, musí obsahovat veškeré původní příslušenství. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Po obdržení vráceného zboží, prodávající do 10 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku, nejlépe převodem na účet. Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady.

Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Zboží zasílejte na naši adresu Dolní Loučky 189, 594 55 Dolní Loučky, ne na dobírku (takové zboží nebude přijato).
Částka bude zaslána na adresu nebo bankovní účet kupujícího. Při splnění všech výše uvedených podmínek Vám bude zaslána částka v co nejkratším čase, nejpozději však do 14 dní od doručení zboží prodávajícímu.

5. DODACÍ PODMÍNKY

Prodávající odešle zboží po obdržení elektronické objednávky a ověření objednávky v co nejkratším termínu v závislosti na provozních možnostech a skladových zásobách.
Pokud má prodávající objednané zboží skladem, odešle ho na adresu kupujícího do 2 pracovních dnů.
V případě, že prodávající nemůže odeslat zboží od obdržení objednávky do 10 pracovních dnů, kontaktuje kupujícího telefonicky nebo elektronickou poštou. Prodávájcí má právo na změnu dopravce objednané zásilky, vyžaduje-li to její rozměrová a hmotnostní povaha. Uváděná dostupnost je pouze orientační.

Prodávající zašle zboží na adresu uvedenou v objednávce. Za splnění dodávky se považuje doručení zboží na určenou poštovní adresu.
Náklady na doručení hradí kupující a cenu a způsob platby si zvolí při tvorbě objednávky v elektronickém obchodě.
Objednávku lze bezplatně zrušit, ale pouze před jejím odesláním. Svým nákupem dává kupující najevo souhlas s obchodními podmínkami a zavazuje se k úhradě storno poplatku při nepřevzetí zásilky.

Prodávající zajišťuje dopravu zboží na celém území České Republiky.
V případě, že kupující odebírá zboží osobně, k předání zboží dojde v sídle firmy CLIA s.r.o..
Pokud se kupující neprokáže dokladem, kterým by potvrdil jeho totožnost, prodávající není povinen mu zboží předat.

6. ZÁRUKA

Kupující je povinen si prohlédnou okamžitě při převzetí zda je zboží bez zjevných známek poškození.
Pokud kupující zjistí, že došlo k poškození zboží během přepravy, veškeré náklady na opravu zboží nese dopravce.
Pokud kupující potvrdí přepravci převzetí zboží, nelze při pozdějším zjištění poškozeného zboží během dopravy vymáhat na dopravci ani prodávajícím vzniklou škodu.
Minimální záruka na zboží, pokud není uvedeno jinak, je podle zákona 2 roky.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nebo na vady které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným používáním.
Pokud dojde vlivem častého používání ke zkrácení životnosti výrobku nelze reklamaci uplatnit.

7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prodávající se zavazuje, že neposkytne údaje o kupujícím žádné třetí straně. Odesláním objednávky v elektronickém obchodě CLIA s.r.o. souhlasíte se shromažďováním informací o Vás a Vašich nákupech.V případě, že dojde k poškození zabezpečení a do systému vnikne cizí osoba (hacker) prostřednictvím počítačové sítě internet, provozovatel elektronického obchodu nenese zodpovědnost za škody vzniklé tímto jednáním.

8. SHRNUTÍ

Odesláním elektronické objednávky souhlasí kupující se všemi podmínkami uvedenými v tomto nákupním řádu a také s cenou dopravy a zboží, které objednává.

CLIA s.r.o.

Česká výroba kvalitních popruhů a upínacích pásů